Verzenden en retourneren

Levertijden
Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2 – 3 werkdagen te verzenden (meer dan 95% van de bestellingen worden binnen deze termijn verstuurd), maar voorraadvoorziening kan dit beïnvloeden. Materiaal- en uitrustingsorders worden normaal gesproken binnen 1 week geleverd, maar sommige artikelen kunnen tot 2 tot 4 weken duren. U wordt op de hoogte van de geschatte levertijd kort na uw bestelling geplaatst. We gebruiken een koeriersdienst voor alle bestellingen die door ons worden verzonden (sommige orders worden rechtstreeks van fabrikanten of leveranciers verzonden) naar Nederlandse vasteland adressen. Gelieve
een extra dag toe te voegen voor bezorgingen naar andere landen adressen.
Let op: Goederen kunnen niet tijdens weekends of feestdagen worden afgeleverd en deze worden niet beschouwd als werkdagen.  

GRATIS VERZENDIG
Alle bestellingen vanaf € 100,00 orderwaarde worden gratis bezorgd. Voor alle bestellingen onder € 100,- orderwaarde worden kosten van € 5,00 verzendkosten berekend. 

TRACK & TRACE  
Track & Trace is een handige manier om uw pakket of zending te volgen. Nadat de zending is opgehaald door de koerier, ontvangt u van ons een e-mail met een link om de zending te volgen. Nadat u op de link heeft geklikt, wordt u doorgestuurd naar de website van het koeriersbedrijf en ziet u de huidige status van de zending. De opgegeven leveringsdatum is bij indicatief en wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.
Uiteraard kunt u bij twijfel contact met ons opnemen en we helpen u graag het probleem op te lossen.
Kleine pakketten tot 30 kg worden op het aangegeven adres bezorgd, ook op de bovenverdiepingen.
Grote zendingen (palletzendingen) worden tot aan de eerste deur op straat afgeleverd, niet naar binnen of niet naar de bovenverdiepingen vervoerd.

ZICHTBARE SCHADE / EXTERN
Wanneer goederen op hun bestemming aankomen en voordat u uw conformiteit bevestigt, moet u altijd de staat van goederen van buitenaf controleren op tekenen van schade.
Iedergoederenschade met zichtbare externe tekens moet altijd onmiddellijk bij aankomst worden aangegeven.
Tegen elk teken van schade, onmiddellijk voordat u de goederen accepteert, moet u de claim indienen op het afleveringsdocument dat u van de koerier ontvangt (vrachtbrief, CMR, afleveringsbewijs, etc. …)
Het is de moeite waard om in de claim het aantal beschadigde pakketten te vermelden, evenals het type schade: wetting, breuken enz. Het is essentieel dat dit document door de koerier wordt ondertekend. Op de pakbon moet altijd worden vermeld: “goederen worden zonder inspectie binnen de pakketten ontvangen”, aangezien dit de verantwoordelijkheid van anderen inhoudt.

NIET ZICHTBARE SCHADE / BINNEN
Nadat u de goederen conform heeft ontvangen omdat er geen duidelijke tekenen van schade aan de verpakking zijn, moet u binnen 48 uur naar behoren de status van de goederen verifiëren, omdat u nog steeds op tijd bent om een niet-zichtbare schade aan een derde te claimen er verantwoordelijk voor zijn.
Beschadigde goederen, noch de verpakking ervan mogen zoveel mogelijk worden gewijzigd totdat ze zijn geïnspecteerd door de daartoe aangewezen inspecteur of inspecteur. Wij zullen graag uw twijfels wegnemen. Wij wensen u tevredenheid met de ontvangen goederen en moedigen u aan om verder te winkelen in onze winkel.

Bezorgingsdienst 
Om u up-to-date te houden en uw goederen op de meest geschikte tijdstip voor u te leveren, zullen wij uw e-mailadres en mobiel nummer (indien aanwezig) doorsturen naar ons koeriersbedrijf, zodat ze u via de hele e-mail/ tekst kunnen versturen status van levering.
Deze berichten bevatten ook een uur tijdsslot waar de levering naar schatting plaatsvindt en geeft u de mogelijkheid om uw bezorging te vertragen gedurende 1 tot 3 werkdagen, als u het meer handig vindt.

Levering naar Europese bestemmingen
De prijzen bij de kassa zijn alleen voor het vasteland van het leveringsland. In sommige gevallen moet de opgegeven offerte verhoogd worden om grote of zware artikelen mogelijk te maken, maar u wordt hiervan op de hoogte gesteld voordat uw bestelling is verzonden.

Productbeperkingen
Let op: we kunnen geen aerosol, brandbare of gevaarlijke stoffen naar bestemmingen overzee verzenden. Deze soorten producten mogen niet worden besteld voor levering buiten de NL.  

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@artstudio22.nl Mail ons eerst dan geven wij aan naar welk adres dit retour kan.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 
Verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Artstudio22 kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van al betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij ook uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit buitenland dienen ook het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Artstudio22 heeft gedaan.

Contact gegevens:

Artstudio22.nl

Impuls11
1446wc Purmerend
Tel: +31(6) 85095376
Mail: info@artstudio22.nl
KVK: 83962050
BTWnr:NL863050360B01